- 修士課程教育研究科スクールリーダーシップ開発専攻・教科教育専攻の専攻共通科目(選択科目)です。
- テキストを用いながら講義します。
2019年度
(非常勤)
春C木曜3・4限(7/11・7/18・7/25・8/1・8/8) AND 集中(7/27(土)・7/28(日)2~6限)
Zadina J (2014) Multiple Pathways to the Student Brain: Energizing and Enhancing Instruction.
2017年度
秋学期火曜5限・6限
Zadina J (2014) Multiple Pathways to the Student Brain: Energizing and Enhancing Instruction.
2016年度
Zadina J (2014) Multiple Pathways to the Student Brain: Energizing and Enhancing Instruction.
2015年度
Zadina J (2014) Multiple Pathways to the Student Brain: Energizing and Enhancing Instruction.
2014年度
Zadina J (2014) Multiple Pathways to the Student Brain: Energizing and Enhancing Instruction.
2013年度
Ward J (2010) The Student’s Guide to Cognitive Neuroscience. 2nd.ed.
2012年度
Ward J (2010) The Student’s Guide to Cognitive Neuroscience. 2nd.ed.
2011年度
Ward J (2010) The Student’s Guide to Cognitive Neuroscience. 2nd.ed.
2010年度
Ward J (2010) The Student’s Guide to Cognitive Neuroscience. 2nd.ed.
2009年度
Ward J (2006) The Student’s Guide to Cognitive Neuroscience.
2008年度
Hale JB & Fiorello CA (2004) School Neuropsychology: A Practitioner’s Handbook.